tisdag 25 mars 2008

Innehåll: Liten?

Om 2,5 månader blir jag Far. Detta innebär enligt all expertis att mitt faderskap startar i trakterna av 17 juni. Vem är då Liten, jo det är huvudpersonen i denna berättelse, min sidekick, mitt ofödda barn. Han/Hon ligger fortfarande och simmar/kickboxas i min sambos inre och väntar förväntansfullt på att få se dagens ljus eller åtminstone gör jag det.

Bloggen skall alltså handla om mitt faderskap, min relation till mitt barn och mina uppäckter kring denna livslånga kärleksförklaring.

Vem bloggen är till för vet jag inte än.
Liten, jag eller hela världen? Ja den som det vet, just nu för mig och mina tankar som behöver komma ut.

Ps. Sen en vecka tillbaka tog våren semester här i Malmö. Och precis nu började det spösnöa ute och jag lyssnar på Sigur Ros, ibland kan det kännas helt drömskt att vara på jobbet. Ds.

Inga kommentarer: